Udstyrsleje - Windsurf
ULW1
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
Info
Periode: 1. maj til og med efterårsferien (uge 42)
Leje omfatter brug af board, sejl og trapez.
Pga. corona (covid-19) skal du selv sørge for personligt udstyr: dvs. vådsko, våddragt og svømmevest.

For leje af surfudstyr gælder nogle regler, som skal sikre:

• at vi i en tid med corona står sammen om at bruge udstyret på en sikker måde.
  • at vi bliver bedre til at passe på vores udstyr
  • at eventuelle skader bliver fejlmeldt hurtigt
  • at vi kan have glæde af udstyret i mange år.

Du skal være frigivet for at leje windsurfing udstyr.
Kræver kundskaber svarende til Windsurfer 1 (begyndere med kendskab til basisteknik, samt korrekt håndtering af udstyr). Dette afgøres af klubbens windsurf-instruktører.

Vigtigt: Læs betingelser og anvisning her

Vigtigt: Gennemgå altid udstyret, før du tager det i brug!
Det vil sige at:

• Ventilationsskruen i surfbrættet er skruet ordentligt fast (den sidder typisk ved siden af mastekisten)
  • Finnen er skruet ordentligt fast
  • Powerjoint/mastebaser er fri for revner eller skader
  • Surfboardet er fri for skader/revner/soft spots
  • Sejl er fri for revner/huller, eller at alle eventuelle skader er repareret med sejltape
  • Bommen er fri for skader (f.eks. at ophalerlinen er ok, at alle snore på bommen er intakte, at udhalsstykket sidder fast)
  • Trapez-linerne på bommen er fri for skader/revner

Vigtigt: Hvis der opstår skader på udstyret, så er det vigtigt at dette meldes på udstyr@nwk.dk eller til en af klubbens windsurfing instruktører. På den måde kan vi hurtigere få repareret udstyret således at det fortsat kan anvendes af klubbens medlemmer.

Skriv til surfskole@nwk.dk hvis du har spørgsmål til leje af windsurfing udstyr.

Beskrivelse: Leje af windsurfing udstyr giver mulighed for at du kan tage på vandet på egen hånd i sommerhalvåret.

Udstyr: Leje omfatter board, sejl, og trapez.

Periode: 1. april - 29. oktober

Krav: Du skal være frigivet for at kunne leje windsurfing udstyr. Kontakt surfskole@nwk.dk for mere information.

Tilmelding kræver betaling af  Medlemskab | 999