Info vedr. afhentning

Har du bestilt en nøgle, så tag venligst kontakt til Mikkel Jørgensen på 41884805 for nærmere aftale.

Øvrige bestilte varer skal afhentes i klubben. Du får en mail, når varerne er klar.

Hvis du mangler en størrelse eller har forslag til andre varer, så skriv en mail til shop@nwk.dk

Bemærk, at vi fra oktober 2021 har lavet en ny aftale om sportstøj fra Fusion. Du får adgang til bestillingsportalen her: http://b2b.fusionworld.com/
Brugernavn og password fås ved henvendelse til klubaftale@nwk.dk.

Klubnøgle
Nøgle giver adgang til klubben.
Kontakt Mikkel Jørgensen 41884805 for aftale om udlevering.
NWK Poncho (Navy blue)
NWK Poncho - Navy blue
Vores helt egen poncho i 100% økologisk bomuld, som egner sig til alle, der elsker at være på vandet. Virkelig lækker til have på - også derhjemme når der bare skal slappes af.
Størrelse: One Size
(Poncho kan leveres i klubben efter aftale eller afhentes efter aftale hos Bethina Gade, Rygård Park 8.1.1, 9400 Nørresundby)
NWK Poncho (Dusty red)
NWK Poncho - Dusty red